...............................................

...............................................

Isnin, 19 Februari 2018

Mancing WP Labuan 16 - 17 February 2018

Hari 1, Jummat 16 Feb 2018.
1430 petang rombongan Geng Pancing Fanatic dari Brunei Darussalam diketuai oleh Bro Kadafi selamat tiba di WP Labuan. Misi surfcast bersama Geng Pancing Fanatic dari WP Labuan dimulakan di spot mancing Sawangan Cina hingga 1800 petang.   Misi diteruskan pada waktu malam di spot mancing Complex Marina hingga 0130 pagi. Bro Ramli telah berjaya menaikkan 3 ekor ikan pari.

Hari 2, Sabtu 17 Feb 2018.
Surfcast di spot  Keramat bermula dari tengahari  hingga 1830 petang . 8 ekor ikan pemangsa berjaya di daratkan, 3 ekor ikan pari (Bro Kadafi), 2 ekor ikan pari  (Bro Ramli), 1 ekor ikan pari (Bro Roslee), 1 ekor ikan paita (Bro Roy) dan 1 ekor ikan kerapu (Bro Juki).

Gabungan GPF Brunei Darussalam & WP Labuan yang mantap serta semangat persaudaraan yang akrab "Misi Mencari Mega" selama 2 hari di spot-spot memancing di WP Labuan telah tercapai dan berjaya.
Disini dikongsikan snapshots selama 2 hari serta laporan dari Bro Juki & Bro Kadafi. Ribuan terima kasih diucapkan kepada sifu-sifu WP Labuan, Bro Ramli, Bro Madi, Bro Roslee, Bro Nunong, Bro Adeq & Bro Roy.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.